18 Kasım 2009 Çarşamba

Twilight Saga ?!

Twilight Saga'ya gitsem mi acep??
1. filmi iğrençti kesinlikle ama 2.de Jacob bildiğin taş *Q*
(Bkz: Esmerler 4eva *Q*)
Hayır, anlamadığım nokta şu: Bu kadar saçma bi roman-film serisinin niçün ve nasıl bu kadar popüler olabildiği? Efenim benim yaşadığım dünyada Edward gibi hem yağuşuklu hem anlayışlı hem de vampir bi ssevgili bulabilmek için dağ taş bayır aranman lazım! Yani insanlar kendilerini böyle fantezilerde falan mı tatmin ediyolar, epey bi merak ediyore şahsen ^^' Hele elin böyle gibi kurt adamları vampirleri de tutup Bella gibi ebleh gibi bi kıza vuruluyolar ya o olay başlı başına bug zaten! Ulan 3256657 yaşında über yakışıklı bi vampir olucam sonrada gidip liseli mal bi kıza aşık olucam! Yahu Stephanie bi siktir git, çay koy allaaşkına be yavrucuum!!

Dipnot: Watashi wa S desu ^^
Dipnot2: Elimi kestim ben bugün Y-Y Sızlıyo ama yağğ Y.Y Din yazılısına çalışma aşkınıda bu yüzden kaybettim -.-"

3 yorum:

  1. ahaaa her ne kadar biraz once bu durumdan rahatsız oldugumu belırtsemde kuzum aslında su an sevdım bu durumu cunku yarın sen dın sınavına gırıceksın kı bu da demek oluyor nasıl namaz kılındıgını vs ezberlemen gerek:Dhdsjfdsgfs!!!!!!!! ayrıca kusum gecen sene tam bır twilight fenomenıydım bun sende bılıyorsun bır sey ılk cıktıgındakı tadını bır daha weremıyor bence. ınsanların bu tarz kıtapları sevmelerındekı en buyuk etkende baslarından hıc boyle olayların gecmemıs olamalrı ve de gecmıcek olmaları bence. herkes kusursuz bır sewgılı ararken aslında kusursuz sewgılının olmadıgınıda bılıyorlar napsınlar onlarda kendılerını boyle avutuyorlar..*_* ama bu soyledıklerım twılıghtın kıtaplarını okudugum gerceını we new moon a gıdıceım gerceını deıstrmez ooppppssss!!!

    YanıtlaSil
  2. Benim yarın gidebilitem var tuvaylayt'a ^^
    Ayrıca ufak not: Din sınavından kopya çekerken yakalandım xD sınav notumsa hala belli diil xP

    Dipnot: Watashi wa S desu
    Dipnot2: Eni vici vokke xD asadafsaf

    YanıtlaSil
  3. ayyy selınnn dınden kopyaa cektınn:0 gercı hak wermek lazım bız nerden bılelım nasıl namaz kılınıo vs.. ayrıca o konuda resımler geceken dedıgım seyı hatırlıomusun:0 :D


    dip not: ben gıtım twilight a da cok begenmedım yaa ınsanlar cok begenmıs:/ blkı bnkıtabı okurken aklımda bır suru sey
    canlandırdım onlar eslesmeyınce de begenmedım. bır ıhtımal yanı ama dıkkatımı ceken sey fılmın cok hızlı gectıgı... hepsının 5 cumlesı vardı veeee fılm bıttı...:=0

    YanıtlaSil